Wie is Vijgen Interim & Advies?

Vijgen Interim & Advies is een kleinschalig en flexibel adviesbureau met zijn oorsprong in de civiele techniek. Het bureau is opgericht op 1 januari 2018 door Peter Vijgen. Voor de oprichting van het bureau heeft de eigenaar ruim 25 jaar ervaring opgedaan en is hij betrokken geweest bij de ondersteuning en advisering aan overheden op het gebied van beheer en onderhoud van infrastructuur en organisatieadvies.

Op basis van deze jarenlange ervaring beschikt Vijgen Interim & Advies over veel kennis en ervaring binnen civieltechnisch beheer en integraal projectmanagement (IPM) om de beheersing van een project en/of programma op zich te nemen en/of hierin te ondersteunen. Daarnaast is Vijgen Interim & Advies ook de juiste partij voor adviezen over de structuur en inrichting van een (project)organisatie.

Heeft uw organisatie te maken met organisatieveranderingen waarbij medewerkers begeleid dienen te worden naar nieuw perspectief? Of zijn er medewerkers die niet meer op hun plek zitten en begeleid dienen te worden naar nieuw perspectief dan is Vijgen Interim & Advies ook uw partner om u en uw medewerkers hierin te ondersteunen en begeleiden.

Van groepssessies en workshops tot individuele maatwerktrajecten kunnen worden ingezet om medewerkers te begeleiden in het proces naar het vinden van nieuw perspectief.

Neem vrijblijvend contact op voor meer informatie via 06-11 27 64 28.